Wie zijn we? Wat is ons doel en onze visie?
smiley_vraagteken.jpg

De makers van deze site zijn enkele eerstejaarsstudenten bachelor in de Toegepaste psychologie van VIVES Kortrijk. Om meer te weten te komen over ieder lid van deze groep, kan u klikken op het tabblad 'Ledenlijst', waar dat ieder lid zich afzonderlijk voorstelt.

We hebben de opdracht gekregen om in groepjes samen te werken aan één bepaald thema zodat we geïntroduceerd worden in een bepaald aspect binnen de psychologische wereld. Het thema houdt verband met onze SOVA-opdracht (SOVA = het vak sociale vaardigheden).
Het doel van ons project binnen SOVA is om bij psychiatrische patiënten activiteiten uit te stippelen rond beweging en gezondheid. De problematieken op de afdeling waar wij onze opdrachten met plezier zullen uitvoeren, zijn voornamelijk depressie en verslavingen. Juist met deze achterliggende gedachte hebben we artikels opgezocht en verwerkt rond deze psychiatrische problematieken.
Om specifieke informatie te vinden rond het project, wijs ik u graag door naar het tabblad 'Project'.
Wij proberen ons zo veel mogelijk te verdiepen in de wereld van de 'PAAZ' (Psychiatrische Afdeling Algemeen Ziekenhuis) via deze theoretische site. Tijdens onze sociale vaardigheidslessen, voeren we de theoretisch verworven kennis uit in de praktijk.